loading...
وبسیات فرهنگی..اجتماعی سردشت
رسانه های برتر

امیر فروغی بازدید : 63 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

شایعه های دور از واقعیت

در روز های اخیر در شبکه های اجتماعی مثال فیس بوک شایعه های در مورد پرتاب کردن سنگ از سوی مردم اسلام اباد به منزل معلم های ان روستا بی وقفه در حال پیچیدن بود و دنباله های زیادی را به همراه داشت اکه این خود لطمه ای بزرگ به معروفیت این روستا میزند بنا بر این بنده امیر فروغی مدیر دوم وبسایت r-san اعلام می کنم:

امیر فروغی: من خودم این شایعه را دنبال کردم و با دقت خواندم اما انچه از اغای بهزاد مینایی مدیر اول وبسایت شنیدم تضاد فاحشی داشت با انچه در فضای مجازی میپیچید و خود مبنی بر تحریف واقعیات از سوی کاربران فیس بوکی است من از کسی که مطلبی در باره ان نوشته است می خواهم بپرسم اغای محترم درست است فضای مجازی ازاد است و ازاد هستی هر چیزی بنویسی اما باید مسئولیتش ا هم بپذیری این کار شما بر معروفیت روستایتان اطمه میزند لازم است بگویم اینکه در انجا نبودم ولی روستای اسلام اباد معروف به بیژوه منزلگه مردان بزرگی بوده است و شما بجای متهم کردن چند فرد مست و ناباب کل مردم شریف انجا را متههم کرده اید این کار بیشتر از هر توهینیست . . .

بهزاد مینایی:بله اغای فروغی من هم از این فرد شکایت دارم که اینطور با استفاده از فضای مجازی جامعه اش را از دید دیگران بدبیدن می کند و از معلمانی که به منزلشان سنگ پرتاب کرده اند از طرف مردم روستای اسلام اباد معذرت خواهی میکنم و مردم انجا خودشان قول داده اند متههمان را بندی کرده و تحویل قانون خواند داد...

هر خبری از جامعه مجازی خبر نیست!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید به سایت فرهنگی...اجتماعی شهرستان سردشت امیدوارم اطلاحات لازم راجب به وبسایت کسب کرده باشید ایمیل بنده مدیر اول minaeibehzad39@gmail.com منتظر نظرات شما هستیم... همچنین اغای فروغی نیز اوقات خوشی را برای شما ارزومند است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کار ما راصی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 1,073
  • بازدید کلی : 13,432